Lördagsmorgon.

Godmorgon på er alla! Igår nåddes vi av nyheten att Dante påträffats död. Ett fruktansvärt tragiskt besked som försatte många människor i sorg, inte minst hans familj och anhöriga. Mina tankar går till dem i denna ofattbara stund. Jag hoppas verkligen dem får det stöd och hjälp dem nu kan tänkas behöva. Jag hoppas också att dem får sörja ifred. Det är så fruktansvärt tragiskt.

Jag kom hem nu i morse efter en relativt lugn och bra natt. Jag har fått jobba och kommer även inatt att få jobba med min kollega Emma. Vi är ett bra team. Vi kompletterar varandra, har roligt och gör ett bra jobb tillsammans. Det gör sådan skillnad när du får jobba med någon du verkligen trivs och fungerar bra med.

Slängde ihop en toast till frukost när jag kom hem. Jag var så hungrig att magen höll på att vrida ut och in på sig.

Nu ligger jag i sängen och hoppas på att jag kan få sova ordentligt i några timmar och känna mig utvilad när jag vaknar. Inatt är det som sagt jobb igen på agendan och jag vill helst slippa känna mig sådär ferigt trött som jag gjorde inatt.

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig lördag!

Lämna en kommentar